Człowiek, który zrobił takie kultowe arcydzieło jak "American Beauty", film, który po wielu latach od obejrzenia nadal we mnie żyje i zachwyca...i ten sam człowiek zniszczył serie 007. "Skyfall" i "Spectre" to najsłabsze Bondy w historii, jeszcze nigdy żaden film z tej serii, i czy to strzelanina w kosmosie, czy to...
Nie ma to jak robić top5 spośród 5 filmów.
1.Droga do zatracenia 8/10
2.American Beauty 8/10
3.Jarhead 7/10
4.Para na życie 7/10
5.Droga do szczęścia 6/10